Bezoekers Website Achterhalen

bezoekers en verkeer van je website analyseren

Zet websitebezoekers om in klanten

Als je een B2B website hebt die zich richt op het genereren van leads, zal het volgende je vast bekend voorkomen: zo’n 3% van de bezoekers laat z’n contactgegevens achter, maar je hebt geen flauw idee wie nou de andere 97% van je bezoekers zijn. Terwijl dit allemaal potentiële klanten kunnen zijn die met wat extra informatie over de streep kunnen worden getrokken. Wat kun je hieraan doen?

Sales- en marketing automation tool

De sales- en marketing automation tool maakt inzichtelijk welke bedrijven je website bezoeken. Waar Google Analytics alleen statistische bezoekersdata verzameld, koppelt Salesfeed het IP-adres van de bezoeker aan een KvK-registratie. Zo wordt vaak in meer dan 60% van de gevallen inzichtelijk welk bedrijf je site heeft bezocht en welke pagina’s ze hebben bekeken. Compleet met adresgegevens, telefoonnummer, medewerkers in je LinkedIn-netwerk en nog meer.

De voordelen van de tool:

  • Potentiele leads inzichtelijk die je normaal zou missen
  • Opvolging veel effectiever dan koud bellen
  • Draagt bij aan de optimalisatie van je bestaande online-marketingcampagnes

Op basis van bezoekersgedrag worden zogenaamde “hot leads” automatisch in je mailbox bezorgd. Het is nu slechts aan je salesteam om contact op te nemen en in gesprek te gaan met de potentiële klant.

Websitebezoekers in kaart laten brengen door 2Bfound

2Bfound maakt gebruik van de software van Salesfeed. Wij kunnen je helpen met:

Meer leads in je mailbox?

Vul het onderstaand formulier in om contact met ons op te nemen.

Wilfred Stomp eigenaar 2Bfound en SEO expert