Google Ads remarketing

youtube en google display remarketing

Meer conversies met Google Ads remarketing

Via Google Ads is het mogelijk om (dynamische) advertenties te tonen aan eerdere websitebezoekers. Dit is zeer waardevol omdat de kans dat deze groep interesse heeft in je producten of diensten groter is dan bij een reguliere display campagne. Toch hebben ze tijdens een bezoek besloten om je website/webshop te verlaten zonder een actie uit te voeren. Denk bij zo’n actie aan een bestelling, offerte- of contactaanvraag. Om deze groep alsnog over de streep te trekken, zet je Google Ads retargeting in. Zo worden zij nogmaals benaderd met jouw product/dienst en wordt de kans op een conversie alsnog vergroot.

Google Display en YouTube remarketing

Google Ads biedt twee mogelijkheden voor een remarketing campagne, namelijk via Google Display Network en YouTube. Bij Google Display zijn verschillende (grote) websites aangesloten. Denk aan websites als RTL.nl, NU.nl en AD.nl. Deze bieden allemaal advertentieruimte aan op hun website waar jij met behulp van remarketing een advertentie op kan plaatsen. Dankzij de grootte van dit netwerk kan je je websitebezoekers via de websites die aangesloten zijn bij het Google Display Network opnieuw benaderen.

Net als Display valt YouTube remarketing ook onder Google Ads. YouTube adverteren kan je op drie verschillende manieren inzetten. Zo kan je een remarketing advertentie inzetten in de vorm van een In-Stream Video (reclamevideo voor, tijdens of na de video), Bumper Ad (reclamevideo die je niet kan overslaan) en Video Discovery (video die rechtsboven wordt getoond bij ”Up next”). Kortom, genoeg mogelijkheden voor het opnieuw bereiken van je websitebezoekers!

dynamische advertenties inzetten via Google Display en YouTube
Google AdWords remarketing iinzetten

Als retargeting specialist helpen wij jou met Google AdWords remarketing

Het opzetten en optimaliseren van een Google Ads retargeting campagne kan zorgen voor goede resultaten maar kan ook irritatie opwekken bij websitebezoekers wanneer het verkeerd wordt ingezet. Wij als retargeting specialist nemen deze online advertising werkzaamheden graag van je over. Zo zorgen wij ervoor dat je advertentiebudget efficiënt wordt ingezet en dat de juiste mensen op het juiste moment worden bereikt. Daarnaast optimaliseren wij je campagnes onder andere op visuele content, teksten en doelgroep. Kortom, ben je op zoek naar een effectieve campagne voor een zeer specifieke doelgroep? Dan is Google Ads remarketing de uitkomst!

Offerte aanvragen Google Ads remarketing

Wat klanten zeggen...

Jasper Kleingeld Club Champagne

2Bfound is voor mij een prettige en betrouwbare partner op het gebied van online marketing. No-nonsense en kennis van zaken. Zowel op strategisch als uitvoerend gebied denken ze vanaf het begin met me mee om Club Champagne tot een succes te maken. De resultaten liegen er niet om. Ik kan 2Bfound aan iedere serieuze online ondernemer aanbevelen.

Robbert ter Wielen SOLO Gietvloeren

Het is prettig om zaken als SEO zorgeloos uit handen te kunnen geven, zoals bij 2Bfound het geval is. We hebben hier in de afgelopen jaren schitterende resultaten mee behaald en zijn zeer goed te spreken over de manier van communiceren! 2Bfound luistert naar je wens, komt afspraken netjes na en denkt met je mee. Een absolute aanrader!

Reviews

Onze dienst Google Ads Remarketing wordt beoordeeld met een 8.6 door 41 tevreden klanten.
94 / 100
67 beoordelingen
91 / 100
70 beoordelingen
98 / 100
38 beoordelingen
98 / 100
7 beoordelingen

Recente cases

Bekijk alle cases
videocase met Jasper Kleingeld van Fortune Factory
Klantcase

Fortune Factory

Een geschenkenwebshop zonder online marketing bestaat niet, zo dacht ook Jasper van Fortune Factory. Zij beheren verschillende webshops in de bijzondere relatiegeschenken branche, waarvan Geluk.com de grootste is. Via via kwam hij bij 2Bfound terecht en sindsdien hebben we al heel wat mooie resultaten geboekt met de inzet van Google Ads (Search & Shopping), Zoekmachine Optimalisatie en Contentmarketing.

Bekijk de case
videocase met Jeroen Coenen van Credo Ondernemingsplan
Klantcase

Credo Ondernemingsplan

Credo Ondernemingsplan is specialiseerd in het schrijven van ondernemingsplannen op maat. In 2013 klopte Credo aan bij 2Bfound met de vraag hoe te zorgen voor meer offerteaanvragen via de website. Daar wisten wij natuurlijk wel raad mee. We hebben toen direct een SEO adviesrapport voor ze opgesteld en deze uitgewerkt op de website. Enige tijd later gingen we ook aan de slag met Google Ads en hebben we samen voor een flinke toename in offerteaanvragen gezorgd!

Bekijk de case

Laatste nieuws

Bekijk alle berichten
De gebruikerservaring van je website verbeteren in verband met SEO
20-08-19

SEO en User Experience: Welke invloed heeft de UX van je website op je SEO

Voor SEO is het enorm belangrijk dat je website gebruiksvriendelijk is wil je goed gevonden worden in Google. Maar hoe zorg je hier voor en waar moet je op letten?

Lees meer
Uitleg over cornerstone content met stappenplan
13-08-19

Wat is cornerstone content? Uitleg + stappenplan

Als je echt goed wilt scoren in Google is Cornerstone Content een absolute aanrader. Maar wat is dit precies en hoe ga je ermee aan de slag?

Lees meer
Benieuwd wat Google Ads remarketing voor jouw bedrijf kan betekenen?

Vul het onderstaand formulier in om contact met ons op te nemen.

Contactformulier
Bezig met versturen
Contactpersoon
Wouter Troost Online Marketeer bij 2Bfound
Wouter Troost
T. 078 - 844 52 71 (algemeen)