Facebook remarketing

Facebook remarketing specialist

Waarom Facebook remarketing?

Zoals bekend is Facebook een groot sociaal medium met bijna 10 miljoen Nederlandse gebruikers waarbij de leeftijd erg uiteenloopt. Hierdoor is het een perfect medium om je websitebezoekers opnieuw te benaderen. De reden om deze bezoekers opnieuw te benaderen heeft te maken met hun interesse. Je weet dat deze groep geïnteresseerd is in je bedrijf, waardoor de kans op slagen vaak groter is dan wanneer je een nieuwe doelgroep benadert. Daarnaast zijn zij al bekend met je bedrijf waardoor nogmaals kennismaken via een Facebook campagne overbodig is. Dit bespaart je tijd en geld!

Kortom, Facebook remarketing is een zeer effectieve en effieciënte manier van adverteren met een grotere kans van slagen!

Facebook retargeting op websitebezoekers

Bezoekers op je website zijn erg waardevol. Al helemaal als zij specifieke acties hebben uitgevoerd, zoals het toevoegen van producten aan de winkelwagen, maar uiteindelijk toch je website verlaten zonder af te rekenen. Dit zijn namelijk geïnteresseerde bezoekers die nog twijfelen om wel/niet te kopen. Kortom, warme leads.

Dan rest de taak om deze bezoekers alsnog over de streep te trekken. Facebook remarketing leent zicht hiervoor uitstekend. Met een remarketing campagne benader je deze groep opnieuw om alsnog een bestelling te verrrichten, een offerte aan te vragen enzovoorts.

conversie optimalisatie laten inzetten door een conversie optimalisatie specialist

Dynamische remarketing voor het genereren van meer leads

Heb je een webshop? Dan is het bij Facebook adverteren mogelijk om je webshopproducten dynamisch te vertonen in een advertentie. Dit wordt ook wel dynamische remarketing genoemd. Heeft een webshopbezoeker bijvoorbeeld een aantal producten bekeken maar niet gekocht? Dan worden deze producten nogmaals getoond in de Facebook advertentie aan de betreffende bezoeker. De kans dat hij/zij het product alsnog bestelt, wordt hiermee vergroot.

Facebook Pixel

Dynamisch adverteren via Facebook wordt mede mogelijk gemaakt door de Facebook Pixel. Deze pixel is een trackingcode die op je website wordt geplaatst en in de gaten houdt wie je website bezoekt en welke acties er worden uitgevoerd. Kortom, zeer waardevolle informatie voor een remarketing campagne.

Offerte aanvragen Facebook remarketing

Facebook retargeting op laten zetten door bureau

Wat klanten over ons zeggen..

Jeroen van den Berg SintenKerst.nl

We merken dat we door de inzet van 2Bfound echt Top of mind zijn geworden bij opdrachtgevers. Het heeft de naamsbekendheid van SintenKerst.nl een enorme boost gegeven. Het leuke is dat 2Bfound niet bang is om hun kennis met ons te delen. Samen met 2Bfound zorgen we ervoor dat we onze nummer 1 positie niet verliezen.

Jasper Kleingeld Club Champagne

2Bfound is voor mij een prettige en betrouwbare partner op het gebied van online marketing. No-nonsense en kennis van zaken. Zowel op strategisch als uitvoerend gebied denken ze vanaf het begin met me mee om Club Champagne tot een succes te maken. De resultaten liegen er niet om. Ik kan 2Bfound aan iedere serieuze online ondernemer aanbevelen.

Reviews

Onze dienst Facebook Remarketing wordt beoordeeld met een 8.8 door 57 tevreden klanten.
93 / 100
65 beoordelingen
91 / 100
68 beoordelingen
98 / 100
38 beoordelingen
96 / 100
7 beoordelingen

Recente cases

Bekijk alle cases
videocase met Jasper Kleingeld van Fortune Factory
Klantcase

Fortune Factory

Een geschenkenwebshop zonder online marketing bestaat niet, zo dacht ook Jasper van Fortune Factory. Via via kwam hij terecht bij 2Bfound en sindsdien hebben we al heel wat mooie resultaten geboekt. Zo is de omzet binnen 1 jaar verdubbeld, zijn ze 1.727 plekken gestegen in Google en staan ze op plek 1 in Google bij 61 relevante keywords. In deze video vertelt Jasper hoe dit is lukt en hoe zijn ervaring is met 2Bfound.

Bekijk de case
videocase met Jeroen Coenen van Credo Ondernemingsplan
Klantcase

Credo Ondernemingsplan

Credo Ondernemingsplan schrijft ondernemingsplannen op maat en klopte bij 2Bfound aan met de vraag 'hoe' te zorgen voor meer offerteaanvragen. Goede vraag, maar daar wisten wij wel raad mee. Inmiddels staat Credo in de top 3 van 16 relevante keywords, hebben ze 41% meer websitebezoeken en 300% meer aanvragen. Hoe? Bekijk de videocase!

Bekijk de case

Laatste nieuws

Bekijk alle berichten
discovery-ads
16-05-19

Discovery ads aangekondigd voor Google Ads tijdens Google Marketing Live 2019

Lees meer
Responsive Search Ads inzetten
15-05-19

Responsive Search Ads: gebruik machine learning voor je tekstadvertenties + bonustips

Lees meer
Benieuwd wat Facebook remarketing voor jouw bedrijf kan betekenen?

Vul het onderstaand formulier in om contact met ons op te nemen.

Contactformulier
Bezig met versturen
Contactpersoon
Astrid de Hoon Content manager
Astrid de Hoon
T. 078 - 844 52 71 (algemeen)