Sinds 2013 werken we intensief samen met Direct Verzekerd, een website die zich richt op het online afsluiten van verzekeringen. Een échte uitdaging, aangezien de verzekeringsbranche één van de meest competitieve branches is in de online marketing wereld. De doelstelling was het realiseren van een wezenlijke groei in het aantal aanvragen via de site. Al in het eerste jaar van de samenwerking hebben we een verdubbeling in het aantal afgesloten verzekeringen weten te bewerkstelligen. Ondanks de hevige concurrentie in de verzekeringsbranche, stijgt de site jaarlijks nog steeds in de zoekmachine en wordt er dus ieder jaar verdere vooruitgang geboekt.
Ook na 3 jaar is er nog altijd een groei waarneembaar in het aantal afgesloten online verzekeringen.
Door de inzet van SEO en content marketing wordt er een constante groei verwezenlijkt in de organische positionering van de website.
Topposities voor meer dan 25 belangrijke converterende zoekwoorden.
In deze grafiek is te zien hoe de positionering van Direct Verzekerd de afgelopen 3 jaar constant is verbeterd.
Jasper Kleingeld BeneviaDrie jaar geleden zijn wij met 2Bfound een traject ingegaan. Het doel was de bezoekersaantallen van de website te verhogen en een hogere conversie te realiseren. 2BFound voert voor ons een deel van onze SEO-werkzaamheden uit. Wij hebben hierdoor absoluut hogere posities binnen Google bereikt. Daarnaast richten zij, met succes, onze AdWords campagnes in. Maandelijks onderhouden zij de campagnes. Ook dit heeft geleid tot een stijging in het aantal conversies. Daarnaast is het bedrijf een goede sparringpartner waardoor nieuwe inzichten en ideeën ontstaan die wij weer doorvoeren in onze websites. 2Bfound beschouwen wij als een betrouwbare partner op het gebied van online marketing.
Wij bekijken graag gezamenlijk de mogelijkheden!