Credo Ondernemingsplan

het logo van credo ondernemingsplan

Credo Ondernemingsplan is gespecialiseerd in het schrijven van ondernemingsplannen op maat. In 2013 klopte Credo aan bij 2Bfound met de vraag hoe te zorgen voor meer offerteaanvragen via de website. Daar wisten wij natuurlijk wel raad mee. We hebben toen direct een SEO adviesrapport voor ze opgesteld en deze uitgewerkt op de website. Enige tijd later gingen we ook aan de slag met Google Ads en hebben we samen voor een flinke toename in offerteaanvragen gezorgd!

In 2019 staat Credo Ondernemingsplan nog altijd met maar liefst 18 relevante zoektermen in de top 3 van Google. Niet alleen het aantal ingevulde contactformulieren op de website is sterk toegenomen, het aantal vrijblijvende intake gesprekken op kantoor ook. Hoe 2Bfound dit resultaat heeft behaald? Bekijk de videocase!

”Sinds de samenwerking is het aantal aanvragen online ongeveer verdriedubbeld en komen er steeds meer mensen naar kantoor voor een vrijblijvend intakegesprek.”

Geboekte resultaten

18 relevante keywords in de top 3

Door het toepassen van SEO optimalisatie en het verspreiden van links op kwalitatie websites, staat Credo inmiddels in te top 3 van 18 zeer belangrijke keywords.

110% meer websitebezoeken

Met de inzet van content marketing, waaronder het schrijven van geoptimaliseerde landingpagina's en SEO blogs, hebben we een flinke stijging in het aantal websitebezoekers weten te realiseren.

298% meer offerteaanvragen

Door de inzet van kwalitatieve Google Ads campagnes hebben we het aantal aanvragen van offertes weten te verhogen met 298%.

Hoe hebben wij dit bereikt?

Strategische Sessie

Iedere samenwerking wordt gestart met een strategische sessie. Zo is samen met Credo Ondernemingsplan tijdens een succesvolle sessie achterhaald:

  • Wat de identiteit van Credo Ondernemingsplan is;
  • Hoe de huidige website presteert en wat er moet worden verbeterd;
  • Wie de doelgroep is en waar deze zich bevind;
  • Wat de belangrijkste zoektermen zijn voor Credo Ondernemingsplan.
Strategische sessie uitvoeren voor SEO
Zoekmachine optimalisatie / SEO bureau

Zoekmachine Optimalisatie

Door de inzet van een uitgebreid zoekwoordenonderzoek is achterhaald met welke termen de doelgroep op zoek is gegaan naar de dienst van Credo Ondernemingsplan. Met name door sterk in te spelen op zoektermen in combinatie met ‘laten maken’ en ‘laten schrijven’ zijn veel relevante organische bezoekers aangetrokken. Daarnaast is de website SEO-technisch geanalyseerd en zijn wijzigingen doorgevoerd om de organische bezoekers te doen stijgen. Bovendien is de website sterk mobiel-geoptimaliseerd; maar liefst 55% van de offerteaanvragen in 2019 is behaald via een smartphone.

Content Marketing

Na het zoekwoordenonderzoek wordt een blogplan opgesteld gebaseerd op dit onderzoek, een belangrijk onderdeel van content marketing. Het blogplan en bijhorende interne- en externe artikelen hebben als doel om organische bezoekers aan te trekken die op zoek zijn naar informatie over het schrijven van een ondernemingsplan of relevante onderwerpen.

Contentmarketing bureau
Google Ads laten beheren

Google Ads

Google Ads is ingezet om boven de organische zoekresultaten te verschijnen bij zeer relevante, converterende zoektermen. Vervolgens zijn sterke advertenties, de juiste targeting, goed afgestemde budgetten en de meest geschikte biedstrategieën ingezet. Hierdoor behaalt Credo Ondernemingsplan een conversiepercentage van 11% in 2019.

Ook samen mooie resultaten boeken?

Neem vrijblijvend contact op!

Contactformulier
Bezig met versturen
Contactpersonen

Je kunt ook direct contact opnemen met een specialist:

Wilfred Stomp eigenaar 2Bfound en SEO expert
Wilfred Stomp
T. 078 - 844 52 71 (algemeen)
Wouter Troost Online Marketeer bij 2Bfound
Wouter Troost
T. 078 - 844 52 71 (algemeen)