Wat is Adwords

Wat is Adwords? Wat zijn de voordelen? Wat zijn de Nadelen? Wat zijn de kosten? Hoe kan ik het inzetten?
Google Adwords is een programma waarmee ieder bedrijf advertenties kan plaatsen naast en boven de normale zoekresultaten.

 

U maakt uw advertenties

U maakt advertenties en kiest zoekwoorden. Dit zijn woorden of zinsdelen die relevant zijn voor uw bedrijf.

Uw advertenties worden op Google weergegeven

Als via Google wordt gezocht met één van uw zoekwoorden, wordt uw advertentie mogelijk naast de zoekresultaten weergegeven. U bereikt nu dus een doelgroep die al in u is geïnteresseerd.

U werft klanten

Gebruikers kunnen eenvoudigweg op uw advertentie klikken om iets te kopen of om meer informatie over u te krijgen. Zo makkelijk is het.

Doelgericht bereik

Nu kunt u uw advertenties richten op mensen die zoeken via Google. Zelfs als u al in de zoekresultaten van Google wordt weergegeven, kan AdWords u helpen uw advertenties te richten op een nieuw publiek via Google en ons advertentienetwerk.

Meer controle

U kunt uw advertenties bewerken en uw budget aanpassen totdat u de gewenste resultaten krijgt. U kunt ook diverse advertentielayouts weergeven en zelfs uw advertenties richten op bepaalde talen en geografische gebieden.

Meetbare waarde

Er is geen minimum bestedingsbedrag of tijdslimiet. En met de kosten per klik optie, betaalt u alleen als mensen op uw advertentie klikken. Dit betekent dat elke dollar van uw budget rechtstreeks naar het werven van potentiële klanten gaat.

Stel uw budget in

Er is geen minimum bestedingsbedrag. Het bedrag dat u besteedt aan AdWords is aan u. U kunt bijvoorbeeld een dagelijks budget van vijf euro instellen en de maximum kosten voor elke klik op uw advertentie instellen op tien eurocent.

U hoeft niet te raden

We geven een schatting van het verkeer en de kosten van uw zoekwoorden zodat u weloverwogen beslissingen kunt nemen over de keuze van de zoekwoorden en het maximaliseren van uw budget.

Betaal alleen voor het resultaat

Er worden pas kosten in rekening gebracht wanneer een gebruiker daadwerkelijk op uw advertentie klikt en niet wanneer uw advertentie wordt weergegeven.

Lokale of regionale doelgerichtheid

Maak uw advertenties zo dat ze alleen worden weergegeven bij mensen die in een bepaalde regio zoeken. Nu is het gemakkelijk om uw advertenties te richten op online klanten binnen, bijvoorbeeld, 25 kilometer van uw voordeur.

Lokale bedrijfsadvertenties

Val op in Google Maps. Mensen die zoeken naar informatie over uw bedrijf, zien uw locatie, contactgegevens en een door u gekozen afbeelding die op een kaart van het gebied wordt weergegeven.
2Bfound is gespecialiseerd in het optimaal opzetten en beheren van uw adwords-campagne. Met een adwords campagne ontwikkeld en beheerd door 2Bfound haalt u het maximale rendement uit uw budget.

Darko - 2Bfound online marketing

Over de auteur: Darko Stanisljevic